•  Multe motive pentru cateva, impotriva timp ce soferii de spate-wheel-drive autovehicule au angajat timp anvelope iarna dedicate, montate pe un set suplimentar de roti pentru schimbare usoara, este trecut doar in ultimul deceniu ca soferii de vehicule fata-si all-wheel-drive au imbratisat beneficiul unui astfel de aranjament. in timp ce pneurile de zapada ajuta o masina se deplaseaza pe trotuar inghetat - intotdeauna motivatia principala pentru proprietarii de masini din spate-drive -. Ele ajuta, de asemenea, orice masina atat de oprire si colt in zapada si gheata intr-adevar, de franare de performanta este cel mai mare motiv de ce drivere de fata-si all-wheel-drive autovehicule ar alege pneurile de iarna, asa cum scad dramatic distanta de oprire. Testele recente realizate de anvelopei Rack vazut o imbunatatire cu 35 la suta in franare atunci cand se utilizeaza anvelope iarna peste standard de anvelope all-season. Aceasta este o diferenta de viata si de moarte. Unul dintre cele mai importante motive pentru care nu au clientii cumpara anvelope iarna este intotdeauna de cost. Un set complet de cauciuc de iarna montate pe roti de rezerva poate costa cu usurinta aproape de 1.000 dolari - sau mai mult, pentru proprietarii de high-end vehicule cu roti mari. Cu toate acestea, in comparatie cu costul unei asigurari deductibile, ca sa nu mai vorbim de posibilitatea ca un set bun de anvelope iarna ar putea fi diferenta dintre viata si moarte intr-un accident, anvelope sens bun. alt factor care multi soferi nu angajeaza in lor "pot permite anvelope iarna?" matematica este faptul ca utilizarea pneurilor de iarna prelungeste durata de viata a anvelopelor primare. "Ar putea fi un plus de mii de dolari astazi," spune Rastetter, "dar o sa-i intinda de la doi la trei ani de serviciu la cinci-sase ani de serviciu."Ganditi-va acest fel: in loc de a cumpara doua seturi de toate anotimpurile-anvelope peste durata de viata de masina ta, sunteti de cumparare un set de toate anotimpurile si un set de anvelope iarna. intr-adevar, singurul cost suplimentar este set suplimentar de roti. Acest lucru aduce o alta piatra de poticnire care sa poata tine soferii de la utilizarea anvelopelor de iarna: Depozitare. "Unul din obstacolele pe care le vedem de la clientii nostri este incapacitatea de a stoca un al doilea set de jante si anvelope", spune Don Barnes, director de marketing pentru Belle Anvelopa, un retailer situat in zona Detroit. Pentru unii, aglomerarea de o deja garaj ambalate pur si simplu nu poate absorbi o stiva de anvelope. Dar pentru altii - in primul rand apartament de locuitori - avand in pentru a stoca anvelope pe tot parcursul anului este o imposibilitate. Apoi, exista inconvenientul de a avea pentru a transporta anvelope la un instalator de doua ori pe an, spune Barnes. Cu dimensiuni de anvelope au crescut considerabil in ultimul deceniu, de multe ori patru pneuri pur si simplu nu se va potrivi intr-o masina mica, ceea ce inseamna mai mult de o excursie la magazinul de anvelope de fiecare data cand aveti anvelope schimbat. De aceea cauciucului comerciantul Belle anvelopei inceput sa ofere off- anvelope sezon si depozitarea rotilor de anul trecut, folosind acelasi depozit stocheaza anvelope noi, in a pastra cele clientilor sai vechi. Anvelope si jenti sunt curatate si depozitate intr-o tote, si pot fi schimbate prin programare la oricare din locatiile Belle lui. Clientii care nu au nici macar sa achizitioneze pneuri lor de la Belle de utilizare a serviciului, care costa 80 dolari pe sezon (160 dolari anual). Anul trecut, Barnes spune, serviciul a fost atat de popular incat a vandut afara, si capacitatea pentru aceasta iarna a fost ulterior a crescut. in timp ce serviciul lui Belle este doar o solutie intr-o zona geografica limitata, am vazut alti comercianti care ofera planuri similare, inclusiv unele masini noi dealeri. nici un moment ca in prezent tineti cont de faptul ca anvelope iarna nu sunt produse pe tot parcursul anului ca anvelope all-season, anvelope si comerciantii cu amanuntul pot si nu a alerga afara de ele. De aceea este important sa se cumpere anvelope noi, chiar inainte de zapada vremea devine rece. Industria anvelopelor, cum ar fi industria auto, in general, a fost zguduita de colapsul financiar recenta si Rastetter anvelopei Rack spune au existat deficite la fata locului in ultimii ani. "Asa cum vom ajunge mai departe in sezonul de iarna", spune el, " acolo vor fi unele deficite. " Care este diferenta de tractiune zapada intre un M + S (noroi si zapada) anvelope de marca, o anvelopa all-sezon si un scop-construit de iarna / zapada anvelopa? in timp ce multi soferi, probabil, nu sunt absolut sigur, aceasta poate fi diferenta dintre a ajunge la locul de munca, acasa sau obtinerea obtinerea blocat. Definitia originala a pneurilor M + S se bazeaza pe geometria de design al benzii de rulare. Desemnarea + M S a fost folosit prima data pentru a diferentia noduros, anvelope cu pliuri oblice destinate utilizarii pe drumurile pline de noroi si / sau acoperite cu zapada din coasta dreapta anvelope utilizate pe autovehicule devreme sau camioane. Anvelope cu modele benzii de rulare care corespund definitiei pot fi marcate cu literele "M" si "S", in mai multe moduri diferite (de exemplu,, M & S, M + S, M / S, MS, etc), la latitudinea producatorului de anvelope . Atunci cand anticipate anvelope radiale au constatat, de asemenea pentru a oferi tractiune zapada mai mult decat pneurile drepte costale bias ply,, companiile de anvelope introduse anvelope all-season. Sprijinita de publicitate, anvelope all-season au prezentat o promisiune nerostita ca, de-a lungul vietii lor, pot oferi tractiune pentru toate anotimpurile ... prin ploaie de primavara a lui, caldura verii, racire caderea lui si zapada iarna lui. in timp ce aceasta oferta combinata a facut anvelope all-season de popular, multi soferi au invatat ca o definitie geometrica nu garanteaza zapada iarna si de tractiune gheata.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :